Blogger Layouts

Saturday, March 5, 2011

WALAU HANYA 4 HARI......

Alhamdulillah, aku mendapat perkhabaran yang suami aku akan dapat peluang cuti 4 hari setelah 2 bulan berada dalam operasi di Banding, Perak...walau hanya 4 hari..aku tak kisah..malah berita itu sebenarnya sangat, sangat, sangat mengembirakan aku...cukup untuk menghilangkan rasa kelelahan, kesakitan, kepenatan yang aku tempuhi sejak akhir-akhir ini..Banyak betul keje rasanya semester ini..alhamdulillah, ada suami yang sentiasa memberi sokongan dan mendengar keluh kesah aku..huhu..terima kasih abang...



Dan yang penting, walau hanya 4 hari, cukup memberi makna yang besar kepadaku..kerana tanggal 11 mac 2011, Jumaat ini merupakan tarikh lahir aku...dan ini merupakan hari lahir aku yang pertama dalam status baru aku...seorang isteri dan bakal ibu....syukur alhamdulillah atas nikmat kurnia yang ALLAh berikan kepada aku dan keluargaku..semoga sentiasa dikekalkan kebahagiaan, rasa kasih sayang dan cinta dalam keluarga kami hingga ke akhir hayat...

Sesungguhnya, walau hanya 4 hari, aku tetap bersyukur ...dan aku puas..yelah..daripada tak de hari langsung kan...kita ni kena pandai bersyukur atas apa sahaja yang ALLAH kurniakan..sebab aku yakin, setiap apa yang berlaku dalam kehidupan ini pasti ada hikmah tersembunyi dari ALLAH..

No comments:

Post a Comment