Blogger Layouts

Saturday, August 20, 2011

KELAS MEMASAK....

Assalamualaikum....

Dear diari...
Mana agaknya aku boleh belajar memasak makanan yang best-best???Agaknya aku ni dah hilang skill memasak ...masak semua serba tak kena rasanya...Abang pun senyap je makan..agaknya memang tak sedap, tapi sebab nak jaga hati aku, dia makan je....tadi masak ayam percik..sikit je abang makan..tak jadi kot aku masak...entahlah...2 kali aku try masak nasi impit sambal..pun tak menjadi lagi...aku ni mmg tak reti masak..kesian abang dapat isteri macam aku yang tak reti masak, kuat mengarah plak tu..mintak tolong itu ini...entahlah..kenapalah dengan aku nie..tak boleh berdikari sendiri agaknya..maybe sebab aku rasa nanti dah balik shah alam, aku tak boleh dah nak manja-manja mintak tolong itu ini membuatkan aku nak dia tolong aku kot..takpelah...baik aku belajar buat sendiri semua benda..nanti balik shah alam tak lah terasa sangat...
oklah..jumpa lagi

No comments:

Post a Comment