Blogger Layouts

Sunday, March 13, 2011

TERIMA KASIH ABANG...SAYAAANGGGG ABANG:)

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi kerana aku masih diberi kesempatan dan dipanjangkan umur ...Tahun ini, hari lahir ku amat bermakna sekali...Hari lahir pertama sebagai seorang isteri..terasa sangat bahagia berada di sisi suami tercinta...terima kasih abang...aku sangat terharu apabila suamiku membuat video khusus sempena hari lahirku...berair la air mata nie..nasib baik lampu dah tutup..hehe aku mmg mudah mengalirkan air mata..huhuhu
Ni sajak ( aku kira sajak la..) yang dibuat khas oleh suamiku dalam video tersebut ...

Di kala aku gelisah
Kau hadir sebagai sahabiah
Di kala aku tertekan
Kau hadir sebagai teman

Di kala aku bersedih
Kau hadir sebagai kekasih
Di kala aku berduka
Kau hadir membawa cinta membara

Kadangkala kutermenung kadangkala ku meresah
Mendepani ujian musibah..
Kadangkala putus asa kadangkala ku menangis
Kau datang beri kekuatan

Isteriku,
Kau anugerah yang tiada taranya
Kau pendampingku membuat hidupku sempurna
Sepertimana Adam perlukan Hawa

Isteriku,
Engkau adalah amanah dari Tuhan
Engkau yang diciptakan untuk melengkapi
Menjadi sayap kiri perjuangan

Terima Kasih ..wahai kekasih..kerana sudi menemaniku
Wlaau kau tahu siapa diriku..
Dirimu sanggup berjauhan
Dirimu sanggup ditinggalkan..
Dirimu sanggup menanggung rindu..
Dirimu sanggup menahan pilu
Pengorbanan demi pengorbanan..
Semua yang telah engkau lakukan
Hanyalah untukku suami mu..isteriku....

Kek yang dibeli oleh suamiku...separuh aku bedal..hehe lapar...selebihnya bawak balik rumah Balok, Pahang..my lovely mother meraikan hari lahirku dan abangku ..kami makan seafood:)Terima Kasih mak sebab melahirkan, membesarkan dan mendidik kakngah ...doakan kakangah ye...

Terima Kasih ALLAH..
Terima Kasih Mak Abah
Terima Kasih Abang Sayang...
LOVE U ALL SO MUCH...

2 comments: