Blogger Layouts

Tuesday, March 22, 2011

BAKAL BERPINDAH...

Assalamualaikum...

InsyaALLAH, awal bulan depan, 3hb 4 2011 , Ahad, akau dan adik akan berpindah rumah...rumah di Padang jawa..petang semalam kami gi tengok rumah. Alhamdulillah, setelah puas mencari, akhirnya jumpa jugak rumah yang bersesuaian..cuma tak mencapai target jela..kalau boleh nak rumah 3 bilik, ni rumah 2 bilik gak la..tapi better la sikit daripada rumah yang aku dok sekarang..besar pun besar gak...cantik lagi...:)

Sekurang-kurangnya, bukan rumah flat la..kena naik turun tangga..kena bayar ,maintenance bulan-bulan..hehe
InsyaALLAH..mudah la sikit nanti kalau nak beli tong gas ke..nak beli mesin basuh ke..sebab rumah kan..tak de la parah sangat nak mengankut barang nanti... Sewa pun lebih murah berbanding rumah sekaranag ni..Cuma agak jauh sikit je daripada INTEC tempat aku kerja...tapi still ok, sebab dekat dengan rumah kakak ipar..InsyaALLAH , kalau tak de aral, nanti baby kami akan diasuh oleh kakak ipar..Tapi kalau suami akau dapat postng dalam masa yang terdekat nie and dapat area KL or selangor, aku akan pindah lagi la..hehe sebab kena dok rumah pegawai yang disediakan...takpelah, sekurang-kurangnyer, aku dapat dok rumah dulu la...

So, ada sesiapa yang berminat nak sewa rumah yang aku dok sekarang tak????

rumah untuk di sewa :
Flat seksyen 17, no.311 tingkat 2
dekat dengan INTEC, UiTM seksyen 17, stesen bas, pasar malam, kedai
rumah lengkap dengan sofa, peti ais, dapur,tong gas, kabinet, meja makan
sewa RM600.kemasukan awal bulan 4
Berminat? hubungi sya ye;)

No comments:

Post a Comment