Blogger Layouts

Thursday, May 5, 2011

MAKTUA MASUK HOSPITAL..

Assalamualaikum....



Hari ni hari ketiga maktua masuk wad..alhamdulillah, dah boleh balik sebelum tengahari...nak kena tunggu adik datang untuk sama-sama uruskan maktua...byk gak barang..kipas pun ada kami bawak dari rumah sebab maktua kata panas...sian plak kan...

Penuh betul orang kat wad nie....full....macam-macam perangai ada yang dapat aku lihat...kesian gak la sebab ramai yang dah tua dan uzur...terdiri daripada berbilang bangsa...Time waktu emlawat kadang-kadang rimas gak la,..sebab wad ni sempit, tapi yg datang melawat ramai..huhuhuhuanyway, dah nk habis dah...selama  hari ni aku dok gilir jaga maktua dengan adik...nasib baik la aku tak de kelas, jadi , mudahla sikit...semalam jela aku dok siapkan, pulun buat Teaching Portfolio...leceh betul..huhu nasib baik Course File aku dah siapkan awal..

Syok gak jadi orang ngandung nie, aku main masuk je wad ni suak suki aku je bila2 aku nak..tak kena tahan pun:p maybe dia nak tahan pun confius..kot2 la aku patient ke apa ke...harini plak aku siap pakai kad uitm masuk wad..konon2 macam doktor la.Bukan apa, malas plak nnti kalau-kalau kena tahan ke, soal ke..hehehe

oklah...ingat nak gi kantin jap ni...nak gi beli air..dahaga la plak...

No comments:

Post a Comment